Powered by Odpovidej

Na co se dá použít chat na firemním webu

Pokud podnikáte, tak určitě a řešíte problém, jak efektivně komunikovat se zákazníky a zároveň udržet provozní náklady na rozumné úrovni a neztrácet řešením této operativy zbytečně moc čau. Možným řeším může být chytrý chat (občas se taky můžete setkat s označením “ai chatbot”), vložený na webové stránky, který může vyřešit podstatnou část nutné komunikace automaticky. Co přínáší toto řešení, vhodné téměř pro jakýkoliv web?

Okamžitá dostupnost

Chatbot nespí, nebere si dovolenou, nemusí pracovat na ničem jiném, prostě je k dispozici 24 hodin denně. To znamená, že návštěvníci webu a zákazníci mohou získat odpovědi na své dotazy doslova kdykoliv, bez ohledu na to, jestli je právě den nebo noc, nemusí čekat na to, až nebude obsazeno, prostě vědí ihned to, co je zajímá. To samozřejmě zvyšuje spokojenost zákazníků a i ty návštěvníky, co by jinak u vás nic neobjednali, pomáhá měnit na zákazníky. Nemusí čekat na odpověď ví hned přesně to, co chtějí, tak mají prostě hned dojem z vaší firmy lepší, než z konkurence, kde se s nimi nikdo nebaví.

Otravné opakující se dotazy? Konečně od nich budete mít pokoj

Většina dotazů, se kterými se malé firmy dostávají do kontaktu, chodí stále dokola. To je právě ideální situace pro chytré chatboty, jako je například Odpovídej.cz – tyto aplikace jsou schopné vyřešit takovéto dotazy doslova automaticky a uvolnit tak váš čas na složitější úkoly. Takto můžete výrazně snížit své náklady na marketing a řešení dotazů, a přitom zvýšit rychlost odpovědí a vyřešit více zákazníků – bez ručního zásahu.

Stále se zlepšuje a buduje vztahy

Nepředstavujte si webového chatbota jako nějaký automat na stále stejné odpovědi – rozhodně to nejsou jen mechanické odpovídače. Učí se z předchozích zpráv a psaní, a díky tomu postupně ladí a zlepšují kvalitu odpovědí – čím déle ho máte na webu, tím lépe a kvalitněji odpovídá. Stačí mu dát několik týdnů, ideálně měsíců, aby nasbíral více dat o tom, jak přesně se návštěvníci webu ptají, a to mu umožňuje zkvalitňovat odpovědi. Jestli hledáte nástroj, co pomůže zvýšit důvěru zákazníků a zlepši jejich vztah k vašemu brandu, tohle může být jedna z cest.

Snížení mzdových nákladů bez poklesu produktivity

Nasazení chatbota na web může v řadě případů výrazně snížit objem výdajů na pracovníky používané pro řešení zákaznických dotazů – jeden chatbot na rozdíl od člověka zvládá komunikaci s více zákazníky na různá témata současně. A to samozřejmě při mnohem nižších nákladech.

Jak to vyzkoušet?

Pokud si chcete vyzkoušet, jak bude fungovat chatbot na vašem webu, je to opravdu snadné. Stačí se zdarma zaregistrovat do aplikace Odpovídej a vyladit si chatbota pro web podle vašich předstat.