Powered by Odpovidej

Jak využít Tag Manager pro vložení AI chatbota na web

Krok 1: Tag Manager

Google Tag Manager je vynikajícím nástrojem pro snadné doplňování měřících, remarketingových a dalších funkčních kódů na web.

Pro jeho zprovoznění stačí mít funkční google účet a zaregistrovat se na adrese https://tagmanager.google.com/

Aby na vašem webu fungoval, musíte nejprve vložit kód pro tag manager před značku head a na začátek body – kód se vám zobrazí po vytvoření kontejneru.

To můžete provést často přímo administraci webu – pokud to není možné, pošlete tyto kódy svému webmasterovi a ten si s tím už určitě poradí.

Další kódy pak už na web není potřeba doplňovat a vše se už odehrává čistě v tag manageru a v konkrétní aplikaci nebo systému, co potřebujete doplnit.

Krok 2: Nastavení chatbota

Druhým krokem, co je potřeba pro správný chod chatbota udělat, je registrace na Odpovídej.cz

Vložte údaje o svém webu a nastavte chování robota – odkud má čerpat informace a jak se má chovat.

Když máte všechny údaje vyplněny a chatbot je nastaven, měli byte mít k dispozici zobrazit kód, určený pro vložení do vašeho webu.

Tento kód se nám bude hodit – zkopírujte do schránky (Ctrl+C) a vraťte se do administrace tag manageru.

Krok 3: Vložení kódu pro chatbota do tag manageru

Nyní přejděte do konfigurace nové značky v tag manageru a z nabízených možností zvolte “Vlastní HTML”.

Sem zkopírujte kód vygenerovaný v předchozím kroku.

Pro úspěšné zobrazování pak ještě zbývá nastavit to, kdy se má kód spouštět.

Protože tento chatbot nevyžaduje k chodu žádné cookies třetích stran, můžete bez obav nastavit pravidla pro zobrazování pro všechny webové stránky a nemusíte ho nijak omezovat na odkliknutí souhlasů nebo cookies lišty.

Po provedení konfigurace ještě nezapomeňte změny provedené v tag manageru publikovat na web, a tím je konfigurace hotova.