Krok 1: Tag Manager
Google Tag Manager je vynikajícím nástrojem pro snadné doplňování měřících, remarketingových a dalších funkčních kódů na web.
Pro jeho zprovoznění stačí mít funkční google účet a zaregistrovat se na adrese https://tagmanager.google.com/
Aby na vašem webu fungoval, musíte nejprve vložit kód pro tag manager před značku head a na začátek body – kód se vám zobrazí po vytvoření kontejneru.
To můžete provést často přímo administraci webu – pokud to není možné, pošlete tyto kódy svému webmasterovi a ten si s tím už určitě poradí.
Další kódy pak už na web není potřeba doplňovat a vše se už odehrává čistě v tag manageru a v konkrétní aplikaci nebo systému, co potřebujete doplnit.
Krok 2: Nastavení chatbota
Druhým krokem, co je potřeba pro správný chod chatbota udělat, je registrace na Odpovídej.cz
Vložte údaje o svém webu a nastavte chování robota – odkud má čerpat informace a jak se má chovat.
Když máte všechny údaje vyplněny a chatbot je nastaven, měli byte mít k dispozici zobrazit kód, určený pro vložení do vašeho webu.
Tento kód se nám bude hodit – zkopírujte do schránky (Ctrl+C) a vraťte se do administrace tag manageru.
Krok 3: Vložení kódu pro chatbota do tag manageru
Nyní přejděte do konfigurace nové značky v tag manageru a z nabízených možností zvolte “Vlastní HTML”.
Sem zkopírujte kód vygenerovaný v předchozím kroku.
Pro úspěšné zobrazování pak ještě zbývá nastavit to, kdy se má kód spouštět.
Protože tento chatbot nevyžaduje k chodu žádné cookies třetích stran, můžete bez obav nastavit pravidla pro zobrazování pro všechny webové stránky a nemusíte ho nijak omezovat na odkliknutí souhlasů nebo cookies lišty.
Po provedení konfigurace ještě nezapomeňte změny provedené v tag manageru publikovat na web, a tím je konfigurace hotova.