Komunikace se zákazníky je důležitá a bez ní se dá obejít jen velice těžko. Na druhou stranu – řešit neustále dokola často podobné dotazy zákazníků něco stojí. Nehledě na to, že řada tazatelů se pak ani zákazníky nestane a komunikace s nimi bere cenný čas, co by mohl být lépe investovaný do jiných aktivit.
Zajímá vás, jak to vychází v praxi u vás ve firmě? Můžete se podívat na orientační čísla v této kalkulačce. Stačí zadat, kolik zaměstanců se věnuje zákazníkům, jaká je jejich hodinkovka a kolik času tato aktivita v průměru bere – a získáte představu o průměrných měsíčních nákladech na tuto aktivitu.
Měsíční náklady: 0 Kč
Jak je snížit?
Řešením může být předat tuto práci vytrénovanému chatbotovi. Stačí se zdarma zaregistrovat do aplikace Odpovídej a nastavit si chatbota pro web podle vašich předstat.